Der er vel heller ingen der skriver det ikke bliver et hårdt løb, eller at der ikke er bjerge.
Det jeg personligt konstaterede var i hvert fald, at enkeltstarten kommer til at afgøre meget, og at der ikke er rigtig hårde bjerge(er med på der er flere kategori 1-stigninger, men det er ikke de rigtig giftige på distance og procent).
Luis Leon og Tony er mine favoritter samlet.
I dag tror jeg på Haussler eller Sagan.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.