God action i Paris-Nice lige nu.
Snak
Redigeretman 7. mar 2011
Sanchez punkteret og High Roads to danskere i front! Flot syn, men han skulle få samme tid som feltet, medmindre der kommer små huller nu.
For satan, Alex får trådt nogle watt, men deres tog neutraliseres, så Henderson fra Sky ender foran Goss.
For satan, Alex får trådt nogle watt, men deres tog neutraliseres, så Henderson fra Sky ender foran Goss.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
man 7. mar 2011
Og Vaitkus blev nr. 9 i spurten.
Han er min favorit til Flandern og Paris-Roubaix.
Han er min favorit til Flandern og Paris-Roubaix.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
man 7. mar 2011
Det er klasse med tanke på hans store Vino-arbejde, som Rolf vist fik nævnt en gang eller hundrede under dagens etape.
Iøvrigt fik Team Geox, med bl.a. Menchov og lille Carlito, lidt tiltrængt oprejsning i dag i form af et Giro-wildcard. Bliver interessant, når nu fokus ikke kan være på Touren.
http://www.feltet.dk/nyh…til_giroen/
Iøvrigt fik Team Geox, med bl.a. Menchov og lille Carlito, lidt tiltrængt oprejsning i dag i form af et Giro-wildcard. Bliver interessant, når nu fokus ikke kan være på Touren.
http://www.feltet.dk/nyh…til_giroen/
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
man 7. mar 2011
Ja, og især med tanke på at han er favorit til de store klassikere.
P.S. Det var én føring.
Ja, det er fint Geox er kommet med i Giroen. Så er der lidt ekstra Contador kan smadre.
P.S. Det var én føring.
Ja, det er fint Geox er kommet med i Giroen. Så er der lidt ekstra Contador kan smadre.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
man 7. mar 2011
Er han det? Så satser jeg og spiller på Fabi og Gilbert til den tid.
P.S. Det var én føring.
Påstår ikke andet.
P.S. Det var én føring.
Påstår ikke andet.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
tirs 8. mar 2011
Nej, men du fik dog som sædvanlig talt tingene lidt op.
".. hans store Vino-arbejde..".
En føring over 1½ eller 2K, er vel hvad man som minimum forventer af en udpræget hjælperytter, i sådanne situationer.
Og ja, odds endelig på de to. De giver vel respektivt 1.15 og 1.20 igen.
".. hans store Vino-arbejde..".
En føring over 1½ eller 2K, er vel hvad man som minimum forventer af en udpræget hjælperytter, i sådanne situationer.
Og ja, odds endelig på de to. De giver vel respektivt 1.15 og 1.20 igen.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
tirs 8. mar 2011
Well, nu nævnte jeg ikke noget med føringer, men derimod var hans "Vino-arbejde" også nede i feltet, hvor han - som vi så og hørte - bl.a. positionerede Vino.
Tro det eller ej, alene det at positionere er krævende.
Tro det eller ej, alene det at positionere er krævende.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
tirs 8. mar 2011
Bliver du aldrig træt af at virke bedrevidende, når du har så latterligt et grundlag for det?
Og han positionerede ham ikke alene, så mere arbejde var der næppe i det. Vino er i øvrigt en af feltets absolut bedste til den disciplin, så Vaitkus har nok ikke skudt alle reserver af.
Og at Rolf fabler om det, får du ikke kredit for herfra - Han snakkede også om Haussler som klassementhåb for Garmin-Cervelo.
Han blev i øvrigt nr. 4, efter at være styrtet, og skulle køre op til feltet i den vind der var. KÆMPE, KÆMPE, KÆMPE, KÆMPE præstation så.
Hvad lavede Vaitkus i øvrigt, udover at positionere Vino, og tage den føring?
Og han positionerede ham ikke alene, så mere arbejde var der næppe i det. Vino er i øvrigt en af feltets absolut bedste til den disciplin, så Vaitkus har nok ikke skudt alle reserver af.
Og at Rolf fabler om det, får du ikke kredit for herfra - Han snakkede også om Haussler som klassementhåb for Garmin-Cervelo.
Han blev i øvrigt nr. 4, efter at være styrtet, og skulle køre op til feltet i den vind der var. KÆMPE, KÆMPE, KÆMPE, KÆMPE præstation så.
Hvad lavede Vaitkus i øvrigt, udover at positionere Vino, og tage den føring?
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
tirs 8. mar 2011
Første afveksling i ruten idag.. Ikke noget spektakulært men dog en rute der bør fjerne nogle af sprinterne. Den ganske hypede Peter Sagan burde have gode chancher hvis de kommer samlet hjem.
Vinokourov, Samu, LLS kunne måske forsøge sig idag på sidste stigning, der dog ligger ca. 25 km fra mål.
Vinokourov, Samu, LLS kunne måske forsøge sig idag på sidste stigning, der dog ligger ca. 25 km fra mål.