er vist ikke den eneste der husker at du pumpede Vaitkus op til at være en klasserytter, der som hjælperytter var ligeså stærk som Cancellara. Vi kan jo evt. lige høre repos ad.
At man så bliver drillet med han bliver udråbt som klassikerfavorit må man tage med, når man siger dumme ting.
Og jo, du har talt ham op. Hvis han er en VERDENSKLASSEhjælperytter, så er der satme godt nok en pæn flok af dem.
Jeg har det helt fint, tak. Du burde nok se lidt mere indad, men det er vel for meget at bede om. Han blev jo altså i øvrigt kun nævnt i går, da han tog føringen. Ellers var det jo hele Astana-holdet, der samlet blev fremhævet for deres arbejde, da feltet knækkede.
Han ender altså foran sprintere som Wyss, Steegmans, Hunter, Weylandt, Dumoulin, Turgot mv.
Bemærkede du at jeg kaldte det en cirkusspurt?
Og jeg negligerede da ikke din påstand, fordi Rolf Sørensen var enig med dig. Jeg konstaterede at det ikke nødvendigvis er et kvalitetsstempel, for han får sagt mange dumme(men også gode)ting i løbet af sådan en transmission.
Hvori består mine forudantagelser?
Som sædvanligt er det totalt umuligt at føre noget der minder om en diskussion med dig.
Hejsedal er muligvis ikke i den form han var i, i Touren, men han er stadig skarpere opad, end Haussler er(og også skarpere på enkeltstarten), og han har altså allerede en fin mængde løbsdage i benene i år.
Men måske du glemmer at han er outsider til at kunne lave noget i det der Paris-Roubaix om en lille måneds tid.