Snak

Mere indhold efter annoncen
Og Chavanel punkteret, men hurtigt hjulskifte, så han kan køre op med slipstream´en imellem følgebilerne.

Det får næppe Voeckler til at sænke farten.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Ok, lad os droppe alt andet(det er alligevel(som sædvanligt)umuligt at komme videre), og udelukkende fokusere på Vaitkus som hjælperytter.

Du siger altså at han har samme klasse som Flecha - Kan man formode at folk som Cancellera, Voigt og Kurt Asle også kommer i den kategori så?

Og at du vurderer dem udelukkende på deres evner som hjælperytter?
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Vil du så dementere mit "postulat" ang. Cancellara? Beskyldningen virkede også en kende desperat.


Du siger altså at han har samme klasse som Flecha - Kan man formode at folk som Cancellera, Voigt og Kurt Asle også kommer i den kategori så?

Ikke på brostene, men som hjælperytter har han som minimum. Det kunne man sagtens, selvom jeg helst vil udelade den nutidige Asfald-Skravesen. Han var helt sikkert tidligere, men tvivler ærligt talt på hans styrke og vilje nu.


Og at du vurderer dem udelukkende på deres evner som hjælperytter?

Det er jo det, jeg siger.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Nej, det vil jeg ikke, men jeg orker da ved Gud ikke at bladre 190 sider igennem, for at tilfredstille dig i en pseudo-diskussion omkring hvad du gjorde og ikke gjorde.

Hvis det ikke er godt nok at jeg ikke er den eneste der støtter den udlægning, så lad det være sådan.

Ok, så Vaitkus er altså en bedre hjælperytter end Cancellara og Voigt? Hvad med O´Grady?

Og markant bedre end Arvesen så?
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Matthew Goss.

Hullet var der ellers, så det kunne have været Sagan og Hausslers chance, men tror, favoritterne fik samme tid. Spændende om Chavanel nåede helt op.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skidt spurt af Sagan, der får hevet nogle folk med ned.

Imponerende af Goss. Han ligner et godt bud på en af de helt store sprintere.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Nej, det vil jeg ikke, men jeg orker da ved Gud ikke at bladre 190 sider igennem, for at tilfredstille dig i en pseudo-diskussion omkring hvad du gjorde og ikke gjorde.

Brug dog søgefunktionen oppe i browseren. Det er dig, der er den påståelige, og man er uskyldig indtil andet er bevist.


Hvis det ikke er godt nok at jeg ikke er den eneste der støtter den udlægning, så lad det være sådan.

det må du om.


Ok, så Vaitkus er altså en bedre hjælperytter end Cancellara og Voigt? Hvad med O´Grady?

Hvad? Sagde jeg ikke kun Arvesen lige før? Nu gør du det igen?!
O´Grady er straks sværere, for han er jo løjtnanten nede i feltet, så det vil jeg ikke sige.


Og markant bedre end Arvesen så?

Er som sagt usikker på ham efter sine mange skader og holdskifte, men det er da muligt.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Jeg spurgte lige om de nævnte også hørte i den kategori, og du svarer med at han(Vaitkus, forstås)ikke er ligeså god på brosten, men som hjælperytter er minimum ligeså god.

Du kan selv vælge om du vil krediteres for at mene det, eller for ikke at kunne/ville svare på hvor Cancellara og Voigt placerer sig.

Og Arvesen er altså ikke en løjtnant i feltet?

Hvad med en rytter som Hincapie så? Eller Garcia Acosta?
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Ja, minimum lige så god som Flecha, mit eksempel. Nok er han en fremragende lead out-man sidst på etaper, men det er ikke ham, man ser præge under etaper så ofte igen.

Når jeg taler brosten, snakkede jeg jo nok hverken om Voigt eller for den sags skyld Arvesen. Og Cancellara har jeg været inde på, og sagt at han allerede er bedre, så kan ikke helt følge dig.


Du kan selv vælge om du vil krediteres for at mene det, eller for ikke at kunne/ville svare på hvor Cancellara og Voigt placerer sig.

Som nævnt, er de begge i samme klasse som udgangspunkt. Om de så også udnyttes nær så godt, er straks en anden sag.
Det er det, snakken går på. Altså deres potentiale som udgangspunkt.


Og Arvesen er altså ikke en løjtnant i feltet?
Nej, slet ikke med samme overblik og rolighed i pressede situationer.


Hvad med en rytter som Hincapie så? Eller Garcia Acosta?

Hincapie kunne jeg også have nævnt, han er umulig at komme uden om med det CV. Ikke Garcia Acosta.

Skal vi fortsætte sådan hele dagen, for frygter seriøst at du er ved at finde ryttere i Pro Cycling Manager-rytterdatabasen?
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Ok, så Cancellara og Hincapie kan være med på niveau med Vaitkus?

Og hvad helvede har brosten at gøre med at være hjælperytter? Voigt er en suveræn hjælperytter, og det er Arvesen også(han er i øvrigt også god på brosten, hvis det skulle være). Arvesen er også vanvittig god i feltet, det var blandt andet det der gjorde at Sky var så vilde for at få ham, og også det der gjorde at Leopard eftersigende havde en føler ude på ham.

Og hvordan var det nu Voigt og Cancellara ikke opfylder deres POTENTIALE?(som hjælperyttere, går jeg ud fra)

Garcia Acosta er i øvrigt også suveræn. Noget han beviser dag ud og dag ind, i hvert eneste skide cykelløb han kører.
Præcis på samme måde som Arrieta(en af de måske bedste gennem tiderne)også gjorde.

Jeg aner ikke hvordan man åbner databasen i PCM, så der må jeg desværre aflive din ellers fine kommentar. Men det er da smigrende at du synes rytterne øjensynligt er så "eksotiske" at du mener der er behov for at tjekke en database for at finde dem.

Min pointe er, at der er talrige eksempler på hjælperyttere, der er i minimum samme klasse som Vaitkus. At du så enten ikke kender dem, eller ikke kan komme i tanke om dem, ændrer ikke så meget ved det.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Annonce