Ok, så Cancellara og Hincapie kan være med på niveau med Vaitkus?
Være med? Lige de to er begge bedre, som jeg også nævnte før. At være verdensklassehjælperytter udelukker ikke andre.
Og hvad helvede har brosten at gøre med at være hjælperytter? Voigt er en suveræn hjælperytter, og det er Arvesen også(han er i øvrigt også god på brosten, hvis det skulle være). Arvesen er også vanvittig god i feltet, det var blandt andet det der gjorde at Sky var så vilde for at få ham, og også det der gjorde at Leopard eftersigende havde en føler ude på ham.
Det burde du at vide. Man kan sagtens være det, uden at være suveræn på pavéerne(såsom Voigt), men en brostensrytter er typisk også eminent på flad vej. Hvilket jo var, hvad snakken med Vaitkus gik på i første omgang!
Interessen fra andre storhold kan jeg ikke bruge til det store, når nu han alligevel kunne gå frit, så jeg vil se ham levere stabilt for en gang skyld. Skader eller ej.
Og hvordan var det nu Voigt og Cancellara ikke opfylder deres POTENTIALE?(som hjælperyttere, går jeg ud fra)
Cancellara, fordi han ikke blev brugt til at lægge større pres på under mange af de flade etaper, hvor Contador og hans små spaniere jo har deres svaghed. Og spar mig nu for den brostens-etape, for der levede han op til planen. Ydermere investerede han kræfter og fokus i flere sprinter.
Voigt, fordi han har for vane at forsøge sig med udbrud, men de er dog aftaget med alderen, så idag er han uomtvisteligt en langt bedre hjælperytter.
Garcia Acosta er i øvrigt også suveræn. Noget han beviser dag ud og dag ind, i hvert eneste skide cykelløb han kører.
Præcis på samme måde som Arrieta(en af de måske bedste gennem tiderne)også gjorde.
Hehe, du går jo helt i selvsving. Nu nævner du minsandten også Arrieta(går ud fra, vi snakker ham fra AG2R?).
Jeg aner ikke hvordan man åbner databasen i PCM, så der må jeg desværre aflive din ellers fine kommentar. Men det er da smigrende at du synes rytterne øjensynligt er så "eksotiske" at du mener der er behov for at tjekke en database for at finde dem.
Har ikke mulighed for at tjekke efter - desværre - men erindrer næsten alle de ryttere, du nævner, for at være top-notch i spillet.
Min pointe er, at der er talrige eksempler på hjælperyttere, der er i minimum samme klasse som Vaitkus. At du så enten ikke kender dem, eller ikke kan komme i tanke om dem, ændrer ikke så meget ved det.
Uden at virke bedrevidende, kan du roligt være sikker på, at jeg kender dem og flere til. Som jeg sagde lige før, har hjælperyttere forskellige funktioner, så det kan du snildt bilde mig ind.
Være med? Lige de to er begge bedre, som jeg også nævnte før. At være verdensklassehjælperytter udelukker ikke andre.
Og hvad helvede har brosten at gøre med at være hjælperytter? Voigt er en suveræn hjælperytter, og det er Arvesen også(han er i øvrigt også god på brosten, hvis det skulle være). Arvesen er også vanvittig god i feltet, det var blandt andet det der gjorde at Sky var så vilde for at få ham, og også det der gjorde at Leopard eftersigende havde en føler ude på ham.
Det burde du at vide. Man kan sagtens være det, uden at være suveræn på pavéerne(såsom Voigt), men en brostensrytter er typisk også eminent på flad vej. Hvilket jo var, hvad snakken med Vaitkus gik på i første omgang!
Interessen fra andre storhold kan jeg ikke bruge til det store, når nu han alligevel kunne gå frit, så jeg vil se ham levere stabilt for en gang skyld. Skader eller ej.
Og hvordan var det nu Voigt og Cancellara ikke opfylder deres POTENTIALE?(som hjælperyttere, går jeg ud fra)
Cancellara, fordi han ikke blev brugt til at lægge større pres på under mange af de flade etaper, hvor Contador og hans små spaniere jo har deres svaghed. Og spar mig nu for den brostens-etape, for der levede han op til planen. Ydermere investerede han kræfter og fokus i flere sprinter.
Voigt, fordi han har for vane at forsøge sig med udbrud, men de er dog aftaget med alderen, så idag er han uomtvisteligt en langt bedre hjælperytter.
Garcia Acosta er i øvrigt også suveræn. Noget han beviser dag ud og dag ind, i hvert eneste skide cykelløb han kører.
Præcis på samme måde som Arrieta(en af de måske bedste gennem tiderne)også gjorde.
Hehe, du går jo helt i selvsving. Nu nævner du minsandten også Arrieta(går ud fra, vi snakker ham fra AG2R?).
Jeg aner ikke hvordan man åbner databasen i PCM, så der må jeg desværre aflive din ellers fine kommentar. Men det er da smigrende at du synes rytterne øjensynligt er så "eksotiske" at du mener der er behov for at tjekke en database for at finde dem.
Har ikke mulighed for at tjekke efter - desværre - men erindrer næsten alle de ryttere, du nævner, for at være top-notch i spillet.
Min pointe er, at der er talrige eksempler på hjælperyttere, der er i minimum samme klasse som Vaitkus. At du så enten ikke kender dem, eller ikke kan komme i tanke om dem, ændrer ikke så meget ved det.
Uden at virke bedrevidende, kan du roligt være sikker på, at jeg kender dem og flere til. Som jeg sagde lige før, har hjælperyttere forskellige funktioner, så det kan du snildt bilde mig ind.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly