Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad lavede klvinen der væltede 2 mter før målstregen?

1961: Spurs-Gornik; a group of Spurs fans dressed up as angels and began singing Glory Glory Hallalujah. less than an hour later the words had already morphed from "Glory Glory Hallelujah" to "Glory Glory Tottenham Hotspur"
Det var bare Tondo. Dårlig dag på kontoret.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Feltet skriver i øvrigt at det ikke skulle være gået så galt med Kiserlovski, som først frygtet - Skrammer i ansigtet, som er blevet syet, men ellers intet. Han bliver holdt til observation, men forventes at starte i morgen.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Kiserlovski stillede ikke til start i dag. Han lå nummer 16 før etapen.

Forresten, II, hvis du ikke har set etapen fra i går, så kan du se noget af vanviddet her: http://www.youtube.com/w…ure=related

Se fra 06:40
Han er bare klasse, ham Voeckler.

En rytter man bare ikke kan andet en at lide.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har fra en kilde i cykelmiljøet, at Voeckler skulle være en uudholdelig personlighed

EDIT: Men som rytter er han meget underholdende
Southampton AGF
Der er nu en del mennesker DER elsker at hade Voeckler
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Og den gruppe tilhører jeg. Jeg har også hørt forskellige historier om, at Voeckler skulle have grusomme stjernenykker, og være meget svær at arbejde sammen med.

Som cykelrytter er der dog ikke det vilde at udsætte på ham.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
LUDER-Voeckler er noget af det værste der findes.

Kun Cadel Evans er værre.
Udspecificering. http://www.bold.dk/blog/…ues-Telecom
http://www.facebook.com/Contenestor
For at uddybe hvad jeg mente var det overordnet set kun på cyklen at jeg mente det.

Annonce