Snak

Mere indhold efter annoncen
Smuk sejr til Evans i Italien. Så sandelig en ny mand efter regnbuetrøjen.

Eurosports kommentator fik flere gange brilleret med at afskrive Evans til dagens etape, fordi stigningen til sidst, simpelthen var for stejl flere steder. Han har nok glemt den der Mur i Huy.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Flot finale af Evans, bliver spændene at se om han imorgen kan køre en enkeltstart som i "gamle dage".
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Mindre kan gøre det.
Troede ellers Scarponi og Nibali havde sat ham, da der var hul til sidst, men de må åbenbart have forregnet sig, for Evans var da klart stærkest til sidst.

Mon ikke Evans holder fast i, og udbygger, sejren på den korte flade enkelstart i morgen.
Det så rigtig nok meget mærkeligt ud med Scarponi og Nibali´s angreb. De havde hul, men så var det lige som om, at de besluttede bare at stoppe. Det lignede slet ikke, at de var gået døde, og der blev også vekslet et par ord imellem dem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis nogle er managerspils interesserede, så kan jeg anbefale feltets sæson managerspil, som har spilstart med Milan-San Remo på lørdag.
Nemlig. Tror, du mener "Bet24 Tour", som dog koster 49,-.

Ved godt, man altid siger det om managerspil, men synes faktisk, budgettet er lige knap nok. Men team-hæmatokritværdi meldte sin ankomst i feltet igår!
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det er standard for managerspil at koste penge. Det kan man næppe have noget problem med for en hel sæsons underholdning.
Selvfølgelig, men derfor fortjener folk alligevel at vide den konkrete pris.

49,- er billigt, så man kunne sagtens have frygtet værre.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Fremragende af Goss, og især at han slår Cance i spurten!

Generelt en rigtig spændende afslutning. Jeg så desværre kun fra Cipressa og frem, da jeg selv var på forårsåbningstur i dag, men derfra var det fremragende cykelløb.

Goss er for alvor ved at være at betragte som en supersprinter.

Cancellara så dog rigtig godt ud, så mon ikke han er der om 2 og 3 uger.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Annonce