Snak

Mere indhold efter annoncen
Og sidst men ikke mindst så har tv2 skrevet kontrakt for touren de næste 5 år... Selvom dækningen(Især studiet) kan være åndsvag til tider, så slipper vi da for er vissent viasatforsøg med Bubba og Camilla Martin..

Vigtigt, Hjorten! (Btw, fedeste navn herinde)

Il_Pref
Forvekslede den med 3 Dage ved Panne, indser jeg nu, men ikke desto mindre mere imponerende sejr så.

At Contador er unik opad, og så især op til Andorra, vidste vi vel alle godt

Med tanke på, at Evans har udtalt, at han går efter samlede sejr og Scarponis mere fremskredne form, er jeg sgu stadig imponeret. Og hvilken margin! Chris Anker var helt fænomenal som så ofte.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det gælder iøvrigt også mange af de store klassikere og andre store etapeløb.. Så alt fortsætter som det plejer!

Fedeste navn? Hvorfor?
Bevares, jeg forsøger jo heller ikke at tage noget fra sejren. Men det er nu stadig ikke noget, jeg som sådan ser som voldsomt imponerende.

Alle ved han er godt kørende, og at han rent faktisk har trænet ganske fint, på trods af karantænen/ikke-karantænen. Og så er det også mere eller mindre alment kendt, at han "altid" er i virkelig, virkelig sublim form, og Andorra-stigningen ligger jo perfekt til ham.

Det mest imponerende er vel at han kan holde fokus, på trods af alt virakken.

Igen, holdet var sindsygt godt kørende i dag, han gjorde det bare færdigt, i vanlig stil.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Okay, det lyder lovende. Så må vi/jeg håbe, at der ikke kommer så meget på søsterkanalerne.

Derfor:
http://www.aoa.dk/natteliv/hjorten
Det´ old school.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Som forventet:

UCI anker Conta-dommen til CAS. Det bliver ganske interessant at se om AC´s ´beviser´ holder nu.
At Contador er unik opad, og så især op til Andorra, vidste vi vel alle godt.

Lad mig omskrive det til at Contador reagerer unikt på doping, vidste vi alle sammen godt.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Han hygger sig idag Spartacus
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Han kørte stærkt i går, ja. Gad godt høre Inuks udlægning af hans talenter.

I dag står den på Gent-Wevelgem, der traditionen tro nok finder sin vinder blandt de hurtigere folk.
Garmin har set fine ud de sidste uger, og var tæt på i Dwars door Vlaanderen, så Farrar ligner et rigtig godt bud. Han er holdbar på stigningerne, ikke ringe på brosten, og har gode hjælpere. Han er også favorit hos de bookmakere jeg har set.

Så vidt jeg husker er løbet vist også forkortet en smule(30K ca.), så det giver tro på at et par af de holdbare sprintere er der, når løbet afgøres.

Vejret får selvfølgelig også sit at skulle have sagt, og især nedkørslen fra Kemmelberg kan blive rigtig ubehagelig, hvis brostenene er glatte.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Annonce