Snak

Mere indhold efter annoncen
"Det var vel oplagt, at Coens skulle forsøge med en over-the-top late golden era Hollywood sværd-og-sandal storfilm."

Ja, set i bakspejlet.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
He he, ja.

Men, altså, alt det andet havde de jo ligesom prøvet at pastiche.

Jeg kan dog se, at budgettet ikke er så stort, som jeg først havde troet.
Jojo. På et tidspunkt må det blive for søgt. Men måske det er til det bedre.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Har lagt syg de sidste par dage og bla. Set Black Mass med den altid fremragende Johnny Depp


Altid fremragende Johnny Depp? Manden har vel ret beset ikke lavet en god film siden Public Enemies fra 2009. Læste dog en god anmeldelse af Black Mass.
@Gaggen

Helt enig angående The Revenant. Det er en fantastisk film.
Og den skal naturligvis ses i biografen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Black Mass var da en utrolig skuffende film. Endelig spillede Johnny Depp en normal rolle og så blev det i en noget så tynd film som Black Mass. Det er ikke sådan, at jeg vil mene at filmen er decideret dårlig, den er bare hurtigt glemt igen. Sammenligner man den med andre gode gangster/mafia-film, så er den godt nok tynd. Man skal bare kigge på fantastiske film som fx Goodfellas, Carlito´s Way og Donnie Brasco (med Johnny Depp også) for at finde film i genren der sætter større aftryk på en.

Johnny Deps skuespil er dog fantastisk og specielt scenen, hvor de sidder og spiser, er genial. En klar reference til Joe Pescis legendariske scene fra Goodfellas.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
I SKAL se Deadpool - alle sammen!!!
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Jeg har en værdikode til Viaplay og skal derfor have fundet en film, som jeg skal se. Indtil videre har jeg stødt på "Krigen", "Black Mass" og "Straight outta Compton". Er en af disse titler værd at bruge en værdikode på?
"Vi er bare ikke bedre"
Redondo: Jeg har ikke set Black Mass, men af de to andre film vil jeg anbefale dig SOC. Jeg synes slet ikke, at "hypen" omkring Krigen er berettiget, hvorimod Straight Outta Compton virkelig imponerede mig på mange parametre. Kender du lidt til NWA, eller bare Dre eller Ice Cube, vil du være godt underholdt. Umiddelbart efter at have set filmen, satte jeg dokumentaren "World´s Most Dangerous Group" på. Det overraskede mig, hvor virkelighedstro SOC er, hvilket kun gør den federe.
Jeg er ikke så meget i rap udover at jeg rent faktisk hører et par af N.W.A´s numre, men den store fan kan man ikke kalde mig. Derfor kender jeg lidt til dem, så vil det være en film for mig?
"Vi er bare ikke bedre"
Annonce