Snak

Mere indhold efter annoncen
Fik set Kunsten at græde i kor da de sendte den på DR1 i går. En ret habil film der nok må ryge op på min top3 af seriøse danske film, sammen med Festen og Efter brylluppet. Filmen er så god at jeg sågar overvejer om ikke man skulle tage at læse bogen.

I øvrigt spøjst med en instruktør der udgiver en af de mest anmelderroste danske film i nyere tid, for så ikke at lave en eneste film de næste 10 år, nogen der kender historien bag det?
I øvrigt spøjst med en instruktør der udgiver en af de mest anmelderroste danske film i nyere tid, for så ikke at lave en eneste film de næste 10 år, nogen der kender historien bag det?


http://www.b.dk/kultur/det-har-sat-maerker-i-mit-sind-som-vil-foelge-mig-resten-af-livet
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Ja det forklarer det jo lidt. Lyder satme som hårde arbejdsbetingelser for en instruktør med bare et minimum af kunstnerisk ambition, i hvert fald hvis man ikke allerede er et stort navn.

Må have været en krævende film i det hele taget, Jesper Asholt siger han var sygemeldt et halvt år efter, grundet nedslidning efter rollen, hvor han godt nok også får fældet en tåre eller ti, i det hele taget nok den suverænt bedst præstation jeg har set fra ham til dato.
Jeg så Crimson Peak den anden dag. Jeg er lige så dum som Sheriffen.
fck-medløber.
Den første teaser trailer til Rogue One er kommet op.

https://www.youtube.com/watch?v=Wji-BZ0oCwg
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@elendil

Jeg så Crimson Peak den anden dag. Jeg er lige så dum som Sheriffen.


Jeg håber ikke, at det var frivilligt, og at du blev tvunget med, ligesom jeg selv gjorde?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nogen der har set United Passions? Jeg havde slet ikke hørt om den før i dag, en tilsyneladende skamløs FIFA-financieret propaganda-film med bl.a. Tim Roth, Sam Neill og Gerard Depardieu.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=JCjeD-Jqd2s
http://www.imdb.com/title/tt2814362
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Hørt om den ja, men jeg har aldrig vovet at se den da det eneste jeg har hørt om den er, som du selv skriver, det kun går ud på selvforherligelse og propaganda.
En score på 2,0 på imdb er heller ikke just et kvalitetsstempel.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Måske falder den i så dårlig at den er god-kategorien, selvom traileren mildest talt ikke peger i den retning.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Lars von Trier-dag idag på DR..... K. Trier er åbenbart alt for niche til den moderkanalen. Selv på fødselsdagen.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Annonce