Fik set Kunsten at græde i kor da de sendte den på DR1 i går. En ret habil film der nok må ryge op på min top3 af seriøse danske film, sammen med Festen og Efter brylluppet. Filmen er så god at jeg sågar overvejer om ikke man skulle tage at læse bogen.
I øvrigt spøjst med en instruktør der udgiver en af de mest anmelderroste danske film i nyere tid, for så ikke at lave en eneste film de næste 10 år, nogen der kender historien bag det?
I øvrigt spøjst med en instruktør der udgiver en af de mest anmelderroste danske film i nyere tid, for så ikke at lave en eneste film de næste 10 år, nogen der kender historien bag det?