Snak

Mere indhold efter annoncen
Måske falder den i så dårlig at den er god-kategorien, selvom traileren mildest talt ikke peger i den retning.


Den ser ud til at være selvfed på den helt forkerte måde, især når man ved hvad FIFA står for idag.

Næh du, så sætter jeg hellere Shaolin Soccer i DVD´en igen.
Så kan I godt rydde programmet for hvad I ellers havde planlagt at se -


http://i.imgur.com/Jwd9kUo.gifv


Fra: http://www.imdb.com/title/tt1305797/
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Haha, Enthiran the ROBOT!!!

Jeg har DVD´en, den har et fucking 3D-hologram på forsiden!
Hvad siger man til Warcraft? Jøder og muslimer mixet? Bowie som Moses changeling, der skriger ved sin ankomst til en verden befolket af kritiske filmanmeldere og Cameron?

His only son
Cut down, but the battle won
Oh, what is it worth
When all that´s left is hurt?

Oh, the queen of peace
Always does her best to please
Is it any use?
Somebody´s gotta lose

Man skulle jo fucking tro de var gift Duncan og Florence.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Hvis vi ser helt bort for lore så var plottet okay solidt og uden nævneværdige huller, selvom der ingen baggrund blev givet omkring Fel.

Jeg synes dog skuespilspræstationerne var lidt flade og mekaniske i stemmen.

Flot og god uden at være wauw. Jeg tror jeg har en anden fascination til warcraft-mystikken end hvad filmen fremlagde.
Manchester United Chicago Bulls
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er ikke nemt at oversætte et computerspil til film.

Venter selv på Castlevania men hvis de havde valgt Doom ville jeg nok være klar over at alt hvad der smagte blot tilnærmelsesvist af æstetik i filmen ville ligge milevildt over selv de mest tilfælde pointer i computerspillet.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Jeg har aldrig spillet det, så det var bare Avatar/Pocahontas med orker. Kæresten som har spillet var lidt skuffet, som man vel oftest er. Hvad angår lore mente hun at de små ændringer var acceptable, men glæder sig mere til den næste, hvor orke-ungen og kongens knægt sikkert fylder mere. Jeg er enig i at skuespillet haltede en del. Når man bliver udspillet af computergrafik, er det lidt sløjt. Var vist en del spilrelaterede jokes der fløj over hovedet på mig også, men jeg husker hvad en boomstick er, fra dengang det var et strategi-spil.
Vi kan jo starte med en lille quiz om hvorfor Glenn Close har en cameo ...

http://i.imgur.com/dvw8n8u.jpg
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Undrede også mig, lidt. Var ikke på rulleteksterne.
Heller ikke på imdb - endnu.

Mon ikke hun var Medivhs døde hustru?

Der er vel referencer til Hamlet hvor hun også var i en anden verden end sin mand ... in casu, de levendes verden ... eller Åndernes Hus.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Annonce