Jeg har aldrig spillet det, så det var bare Avatar/Pocahontas med orker. Kæresten som har spillet var lidt skuffet, som man vel oftest er. Hvad angår lore mente hun at de små ændringer var acceptable, men glæder sig mere til den næste, hvor orke-ungen og kongens knægt sikkert fylder mere. Jeg er enig i at skuespillet haltede en del. Når man bliver udspillet af computergrafik, er det lidt sløjt. Var vist en del spilrelaterede jokes der fløj over hovedet på mig også, men jeg husker hvad en boomstick er, fra dengang det var et strategi-spil.