Jo, men det er en lore-breaker. Spurgte min kæreste om det kunne være en reference i bilen på vej hjem, men karakteren tager en helt anden form i spil og lore, siger hun.
Snak
lør 28. maj 2016
Indtil videre virker den til at blive bedre modtaget end de fleste spil-til-film projekter.
Jeg har aldrig spillet nogle af Warcraft spillene så havde egentlig ikke tænkt mig at se den. Men hvis folk herinde ligefrem siger den er underholdende kan det være jeg skal hive et par kammerater ind og se den.
Er det ren underholdning eller prøver den at trække seriøse budskaber ned over hovedet på folk?
Jeg har aldrig spillet nogle af Warcraft spillene så havde egentlig ikke tænkt mig at se den. Men hvis folk herinde ligefrem siger den er underholdende kan det være jeg skal hive et par kammerater ind og se den.
Er det ren underholdning eller prøver den at trække seriøse budskaber ned over hovedet på folk?
lør 28. maj 2016
Ren underholdning, men imperialismens og dermed kapitalismens fordærvende kraft, er lidt humlen i det hele. Det er slet skjult, men man kan se den uden at tænke den retning.
lør 28. maj 2016
Jo men babyen er jo en jøde ... Moses. Og hvis kapitalismen kvæler kapitalismen så what ...
“Der var andre der trak mer' end jeg”
lør 28. maj 2016
Politiken siger den bedste fantasy-/computerspilsfilmatisering nogensinde, og MetroExpress´ anmelder skrev, at det var så dårlig en film, at hvis der kommer en 2´er, vil han hellere lade sig pensionere end at se den.
lør 28. maj 2016
bedste fantasy-/computerspilsfilmatisering nogensinde
Hvad betyder dette præcist?
Er det det bedste fantasy filmatisering nogensinde? Den kan umuligt slå LOTR trilogien.
Er det den bedste computerspilsfilmatisering nogensinde? Der har kun været møg fra den side, så ikke ligefrem prangende og fortæller ikke så meget om kvaliteten.