Hardcore Henry.. de første 30min var sjove nok med POV view.. men efter det gik det godt nok nedad bakke IMO. Men hvis man kan lide film i crank-serien er den uden tvivl et hit.
Snak
lør 4. jun 2016
Nice Guys bliver sommerens hit. Open Air kan godt reschedule ...
“Der var andre der trak mer' end jeg”
lør 18. jun 2016
http://www.imdb.com/title/tt1446714/?ref_=nv_sr_1
På et tidspunkt så det ud som om, at der ville komme en toer, men den er ikke længere på listen på IMDB som en kommende film. Ret øv, da etteren er lidt en yndling.
På et tidspunkt så det ud som om, at der ville komme en toer, men den er ikke længere på listen på IMDB som en kommende film. Ret øv, da etteren er lidt en yndling.
Redigeretlør 18. jun 2016
http://www.imdb.com/title/tt2316204/
Bare fået officiel titel.
edit: Men jeg tror nu ikke det er en "naturlig" to´er, forstået at den begynder hvor prometheus sluttede. Men den kommer nok til at have et væld af referencer.
Bare fået officiel titel.
edit: Men jeg tror nu ikke det er en "naturlig" to´er, forstået at den begynder hvor prometheus sluttede. Men den kommer nok til at have et væld af referencer.
lør 18. jun 2016
Prometheus er urimeligt ringe.
Selve historien og plotet er tåkrummende pinligt banalt, og hovedrystende uoriginalt. Det er absolut intet mindre end fuldstændigt groteskt at den film blev lavet.
Selve historien og plotet er tåkrummende pinligt banalt, og hovedrystende uoriginalt. Det er absolut intet mindre end fuldstændigt groteskt at den film blev lavet.
søn 19. jun 2016
Denis Villeneuve (Enemy, Sicario) er vist i gang med en Blade Runner-film.
Altid noget det ikke er den seriøst afdankede Ridley Scott selv.
Altid noget det ikke er den seriøst afdankede Ridley Scott selv.
tors 23. jun 2016
ESPN´s 30 for 30 "O.J.: Made In America" er ganske enkelt fantastisk. 5 afsnit a 1½ time. Det er blændende godt skruet sammen.
tors 23. jun 2016
30 for 30 er generelt fremragende. Den må jeg få set!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
lør 2. jul 2016
Jeg ser Batman vs. Superman. Extended. 3 timer.
En bizar film til 250 mio dollars.
Historien er helt krudtet af og opbygningen hjælper ikke. Spring i tider, umotiverede og ligegyldige slows, et funky persongalleri(er jokeren med???), flash backs, flere slows osv.
Hvordan helvede kan man lave så dårlig en film??
En bizar film til 250 mio dollars.
Historien er helt krudtet af og opbygningen hjælper ikke. Spring i tider, umotiverede og ligegyldige slows, et funky persongalleri(er jokeren med???), flash backs, flere slows osv.
Hvordan helvede kan man lave så dårlig en film??
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??