Snak

Mere indhold efter annoncen
Den skal jeg også have set (selvom det sikkert er ved at være for sent i biograferne). Dogtooth var dejlig ubehagelig.


TV2 Charlie har plastret sendefladen til med Noir-film tidlig søndag morgen!?
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Så landede traileren til Trainspotting 2 - Hvor jeg håber, det ikke bliver en dårlig 2´er!!

Edit: Her er den: https://www.youtube.com/watch?v=EsozpEE543w
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Edward Snowden kan klart anbefales. Jeg synes, at skildringen af historien sidder lige i skabet. Joseph Gordon Levitt skal have ros for sit troværdige skuespil, mens jeg dog synes, at Rhys Ifans´ karakter var en smule karikeret, og at Cage´s klichérolle burde være udeladt.
Hvordan er skattekortet i The Goonies endt på loftet, når nu One Eyed Willy har slået alle ihjel og de er endt i en hule. Og hvad er det for en blæksprutte Data snakker om? Det plager mig.
Slår lige et slag for Hell or High Water.
Rigtig fin krimi/drama film med Chris Pine, Jeff Bridges og Ben Foster.

De er lige vel åbenlyse med at "banker er altså nogle værre nogen" i den, men ellers var jeg godt underholdt igennem hele filmen.
Især Bridges´ dialoger med hans makker i filmen (Gil Birmingham) er god underholdning for en som jeg, der stadig klukker af små-racistiske jokes uden at de er alvorligt ment.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Værd at se for Jeff Bridges alene. Han spiller den rolle Tommy Lee Jones har i No Country for Old Men, bare med mere humor.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Den nyeste Bourne-film er lidt meh, men Alivia Vikander er til gengæld ikke <3. Hun er vild nok, og hun scorer ret pænt på Evangeline-skalaen. Hun er endda helt oppe på det næstøverste trin på skalaen, det såkaldte Anna Kendrick-trin.
Split Second: http://imdb.com/title/tt0105459/

Rutger Hauer spiller übermacho badass cop Harley Stone - typen der lader vandet løbe mens han børster tænder og bærer solbriller når der er overskyet. Allerede 20 minutter inde har han kaldt en rottweiler "dickhead", afvist et par damers tilnærmelser, pløkket en rotte og kigget truende på et vindue, der åbnede for langsomt. Historien udfolder sig i et dystopisk fremtids-London hvor alle har sop på grund af global opvarmning, fordi ingen har skiftet til gummistøvler. Hvordan en 13-årig knægt endte med at stå for manuskriptet vides ikke, men det endelige produkt er afslørende blottet for tegn på post-adolescens. Must Fucking See.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Med en ung Kim Cattrall, hvis jeg ikke husker forkert. Den umage makkers udvikling er også guld på B-filmsniveau. Var en af mine VHS-favoritter. Bare sig til hvis du savner gode film. Wesley Snipes, Van Damme og Steven Segal er jeg ret godt inde i. Særlig de med langhårede Van Damme kan anbefales. Rollen som Chance Boudreaux er mesterlig. Der dør MANGE i den film. Double Impact med dobbelt Van Damme er også fænomenal og her bliver skuespilstalentet udnyttet til det maksimale.
Det var altså bedre dengang, nu må vi nøjes med Jason Statham til den slags film. Hvad fanden blev der egentlig af Wesley Snipes?
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Annonce