Den skal jeg også have set (selvom det sikkert er ved at være for sent i biograferne). Dogtooth var dejlig ubehagelig.
TV2 Charlie har plastret sendefladen til med Noir-film tidlig søndag morgen!?
TV2 Charlie har plastret sendefladen til med Noir-film tidlig søndag morgen!?
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"