Til dem der vil ævle om Star Wars filmen, så er tråden her:
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1463602&start=70
Indtil jeg har set den, så vil jeg ikke se noget spoiler om den her!
Gør du det, så finder jeg dig. Også brækker jeg fingrene på dig.
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1463602&start=70
Indtil jeg har set den, så vil jeg ikke se noget spoiler om den her!
Gør du det, så finder jeg dig. Også brækker jeg fingrene på dig.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??