I forbindelse med det hersens Yousee nedbrud har alle kunder fået adgang til nogle film på deres app. Er der nogle, som man bør se? Jeg når nok ikke at se en masse film, men jeg kan selvfølgelig ligeså godt få mest muligt ud af det.
Captain Fantastic står øverst på min liste, men derfra er der lidt langt ned til nr. 2, som umiddelbart er Paul Blart 2 eller hvad den nu hedder, og den har jeg ærlig talt ikke store forventninger til.
- Så Captain Fantastic i går - den er tiden værd
- Spotlight - glæder jeg mig rigtig meget til at se
- Under Sandet - skal umiddelbart også ses
- Familien Belier - er på min liste
- En mand der hedder OVe - er på min liste
- Birdman - har jeg aldrig fået set
- Hateful Eight - har jeg aldrig fået set
- Krigen - ku være spændende at se
- Junglebogen - har jeg ikke fået se
- Gone Girl - er glimrende film
Det var umiddelbart, hvad jeg kunne finde, da jeg kiggede lidt rundt. Når heller ikke mere, indtil det udløber. Fint udvalg - bedre end, hvad jeg havde forventet. Resten er samme lave og ringe kvalitet som på alle streamingtjenester, der tilbyder lidt film.