Jeg fik set "Under Sandet" tonajt. Takket være Yousees nødpakke til fattige danskere.
Det var ikke en fejljugement.
En meget fin dansk film, fin handling, fin historie, fint skuespil og fin underholdning.
Roland Møller er god i roller, hvor han skal råwe og skabe sig lidt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??