Så The Happening takket være repos - det er den mest Stephen King´ede film jeg har set, som ikke er Stephen King. Minder kraftigt om The Fog og The Mist, foregår endda i det nordøstlige USA, hvor alle Kings historier foregår. I det selskab skiller den sig ikke ud som specielt elendig, selvom M. Night Shamalamadingdongs til tider anti-videnskabelige spiritualisme ikke hjælper på filmoplevelsen her i hytten.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif