Så Toni Erdmann i aftes, det var sgu en oplevelse. Ved ikke om jeg som sådan vil anbefale den, for der er godt nok meget stilstand i en film på 2 timer og 40 minutter, men samtidig er den også meget speciel, har fantastisk skuespil og efterlader et stærkt indtryk på en.
Trailer og anmeldelser har præsenteret filmen som en komedie, men jeg synes egentlig mere det er et drama, med tilstrækkeligt mange absurde og pinlige elementer til at gøre den komisk også, især en sekvens hen mod slutningen af filmen fik mig til nærmest at forlade stuen, fordi det blev så vanvittigt.
Hüllers præstation som Ines, er den bedste jeg kan huske at have set i nyere tid.
Som en lille bonus får man lov at se min kommende kone, Ingrid Bisu, uden tøj på.
Trailer og anmeldelser har præsenteret filmen som en komedie, men jeg synes egentlig mere det er et drama, med tilstrækkeligt mange absurde og pinlige elementer til at gøre den komisk også, især en sekvens hen mod slutningen af filmen fik mig til nærmest at forlade stuen, fordi det blev så vanvittigt.
Hüllers præstation som Ines, er den bedste jeg kan huske at have set i nyere tid.
Som en lille bonus får man lov at se min kommende kone, Ingrid Bisu, uden tøj på.