Logan
SPOILER - Pikslikkere
Jeg har set Logan. Og den er fandme fed. Sådan pisse hamrende fed! Af X-men filmene, så er det let i top2 for mig. Muligvis den bedste nogensinde.
Det er en af de herlige film, hvor man bliver taget i hånden og bliver kampunderholdt i 2 timer og 15 minutter. Føj for satan, hvor er det herligt.
Formentlig en af de eneste film i verdenshistorien, måske udover Aliens II, hvor børn kan spille en fremtrædende rolle og ikke være pisse hamrende belastende! Det er, formentlig, fordi de ikke taler særlig meget. Love it!
Se lortet i Imperial i 2D. 2D er sgu bedre end alt det andet lort. Lyden er fremragende.
Hurra!
Og Mette Fugl fatter ikke et ord. IKKE et ord! Feminisme 4.0 vinder!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??