Logan er langt fra X-Men filmene i stil. Det er lidt T2, med et strejf af Blade Runner og en knivspids western. En nær fremtid, der for mutanterne er lettere dystopisk. Det er en lille film, hvorfor vi kommer meget tættere på karaktererne som mennesker.
Patty Stewart gør det fantastisk, og hans præstation alene gør filmen værd at se.
Patty Stewart gør det fantastisk, og hans præstation alene gør filmen værd at se.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g