Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg så Moonlight igår. Den var meget god, synes jeg.

Jeg så den uden anden viden om filmen end, at den vandt en Oscar for bedste film. Det var en god øvelse.

Jeg er enig med nedenstående anmelders antydning af, at temaet måske er en lavthængende frugt, men jeg er til gengæld lidt uenig i, at filmen skulle have mange overraskelser. Jeg er desuden ikke helt enig i, at filmen skulle være for gennemarbejdet og designet "europæisk art-film".

http://www.ekkofilm.dk/anmeldelser/moonlight/

Filmen var også liiiidt langsom i fortællestilen, men alt i alt er det petitesser, og det var en vældig flot, velfortalt og velspillet film.
Støt dit lokale fodboldhold
Jeg så "Frantz" i går, og den vil jeg varmt anbefale. Det er en meget rørende film om kærlighed og tilgivelse, og jeg sad efterfølgende - som resten af salen - helt tavs og lige skulle bruge nogle minutter på, at få samlet mig nok til at få taget min jakke på, og forlade biografen.
gay
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Sort/hvid film i 2017? Hold nu kæft noget lort. Hvordan helved skal jeg nyde eksplosionerne i sort/hvid?
Sig til når Michael Bay laver 2´eren.
Hvor ser man den henne?
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg så den i Grand. Det er en virkelig god film, og efter 60-70 sekunder lagde jeg ikke længere mærke til, at den er i s/h.
Den er også egentlig fra 2016, og så er det vel ok med s/h.
Hvilket sprog taler de? Min kone ser ikke så godt og kan ikke nå at læse undertekster, så hun gider ikke se fremmedsprogede film (altså bortset fra engelske).

EDIT: Jaja, det kunne jeg selv google mig til, men jeg er bange for at blive spoilet. Jeg kan heller ikke tåle at se trailere eller læse anmeldelser, før jeg har set filmen.
fck-medløber.
Fasandræberne - lidt mange ting der skal gå op i en højere enhed for at det kan passe.

Men bedre end flaskepost med pis der var noget ritti lort.

Edit: Frantz er iøvrigt på fransk og tysk.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Man kan jo eventuelt se den originale.
Annonce