Jeg så Moonlight igår. Den var meget god, synes jeg.
Jeg så den uden anden viden om filmen end, at den vandt en Oscar for bedste film. Det var en god øvelse.
Jeg er enig med nedenstående anmelders antydning af, at temaet måske er en lavthængende frugt, men jeg er til gengæld lidt uenig i, at filmen skulle have mange overraskelser. Jeg er desuden ikke helt enig i, at filmen skulle være for gennemarbejdet og designet "europæisk art-film".
http://www.ekkofilm.dk/anmeldelser/moonlight/
Filmen var også liiiidt langsom i fortællestilen, men alt i alt er det petitesser, og det var en vældig flot, velfortalt og velspillet film.
Jeg så den uden anden viden om filmen end, at den vandt en Oscar for bedste film. Det var en god øvelse.
Jeg er enig med nedenstående anmelders antydning af, at temaet måske er en lavthængende frugt, men jeg er til gengæld lidt uenig i, at filmen skulle have mange overraskelser. Jeg er desuden ikke helt enig i, at filmen skulle være for gennemarbejdet og designet "europæisk art-film".
http://www.ekkofilm.dk/anmeldelser/moonlight/
Filmen var også liiiidt langsom i fortællestilen, men alt i alt er det petitesser, og det var en vældig flot, velfortalt og velspillet film.
Støt dit lokale fodboldhold