Hehe. Det viste sig da at holde stik. Han har vel primært været nede omkring C-film.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Hvad bliver den næste ikoniske Harrison Ford-rolle, der skal støves af efter Indiana Jones, Han Solo og Deckard i Blade Runner?
Nok ikke bookmakernes favorit men jeg kunne godt tænke mig at se en opfølger til Witness, gerne med Viggo Mortensens perifære rolle gentaget.
Spielberg har formået ikke at støde en eneste person eller filmseer i hele sin karriere, hvilket vel er hans største bedrift. Mange af filmene fra Saving Private Ryan og tilbage i tid synes jeg er god underholdning, men det er ikke noget du ser for de intense skuespilpræstationer og samfundsaktuelle temaer. Det er cola og popcorn stort set hele vejen, selv når han prøver sig lidt i den dybe ende af bassinet, som med Amistad, Empire of the Sun og The Color Purple. Holocaust fik han dog ikke gjort hyggelig, trods alt.
Men i Blade Runner rammer han den sgu meget godt, Bosse. Tilpas afdæmpet, livstræt og langt fra fjollerierne som Indy.
Ellers helt enig i, at han aldrig bliver den helt store karakterskuespiller. Dog viste han lidt kant i What lies beneath. Ikke at det var en specielt god film.