Du er da velkommen til at prøve at visualisere f.eks. westerntiden (hedder det dét? - eller en anden lignende karakteristisk periode; noget med pirater!?) uden de mindste associationer til fiktioner af varierende kvalitet.
Anyway, det var bare en tanke...
Anyway, det var bare en tanke...