Snak

Mere indhold efter annoncen
Men det er kun på skrømt, ikke, taktik? Som når jeg foregiver at bekymre mig om folk på samfundets bund.

Men really, det med Spielberg er jo bare at se et mønster i et stykke fiktion.
https://www.youtube.com/watch?v=dxiCnhH6TcM

Kan allerede høre Oscar rygterne udfra den trailer.
Højdepunktet sker desuden 50 sekunder inde.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Nej, ikke nødvendigvis. Jeg morede mig bare lidt over din anerkendelse af omstændigheder som den drivende kraft for et menneske. Jeg troede, det var kulturen, der havde den rolle.
Niddets arkivar
I øvrigt tror jeg ikke, at din solidaritet med folk på bunden af samfundet er 100% opportun forstillelse, så meget som jeg blot observerer, at den er meget selektiv. Jo, okay. Det er lidt det, jeg tror. Du fik mig.
Niddets arkivar
Nej, ikke nødvendigvis. Jeg morede mig bare lidt over din anerkendelse af omstændigheder som den drivende kraft for et menneske. Jeg troede, det var kulturen, der havde den rolle.


Kultur er omstændighederne par excellence.

Anyway, jeg gengiver filmens tese, ikke nødvendigvis min egen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kultur er omstændighederne par excellence.


Wow.
#kalderden
Niddets arkivar
Jeg er vist ikke helt med.
Jeg er vist ikke helt med.
Det er jeg egentlig heller ikke. Pyt.
Niddets arkivar
Så Lion her den anden dag. Hold da fest en kedelig og forudsigelig oplevelse. Nomineret til jeg ved ikke hvor mange Oscars, anmelderne elskede den, IMDB elsker den, og så får man en røvsyg og forudsigelig film hvor man ikke orker nogle af personerne. Eneste lyspunkt er skuespilleren der giver den som 6-årig hovedperson og at filmen til tider er ganske flot. Hold jer væk.
Annonce