Fik set Kong Arthur i et nærmest tomt Imperial. Det er nu en fin kino.
En typisk Guy Ritchie film, hvor jeg egentlig var ganske fint underholdt omend den godt kunne være 20-25 minutter kortere.
Handlingen er noget forudsigelig, men den er filmet flot selvom der er en del med CGI. Desuden er der mange gode skuespillere med.
At den bliver et bust i biograferne kunne antyde, at der er rigeligt med vikingesjov på markedet.
På imdb skalaen ville jeg give den 6.5(hvis man ellers kunne det).
En typisk Guy Ritchie film, hvor jeg egentlig var ganske fint underholdt omend den godt kunne være 20-25 minutter kortere.
Handlingen er noget forudsigelig, men den er filmet flot selvom der er en del med CGI. Desuden er der mange gode skuespillere med.
At den bliver et bust i biograferne kunne antyde, at der er rigeligt med vikingesjov på markedet.
På imdb skalaen ville jeg give den 6.5(hvis man ellers kunne det).
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??