Hørt. Lock, Stock holder stadig 100%.
For øvrigt... den der nye xXx film... hold nu kæft noget lort - og det siger jeg som selverklæret popcornsfilm-fan. Det eneste der var nogenlunde ved den var nogle af actionscenerne, ellers var det lort med lort på.
For øvrigt... den der nye xXx film... hold nu kæft noget lort - og det siger jeg som selverklæret popcornsfilm-fan. Det eneste der var nogenlunde ved den var nogle af actionscenerne, ellers var det lort med lort på.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić