Saving Private Ryan er ikke en decideret dårlig film - bare gennemsnitlig.
Det ville den være uanset, at der kom en rigtig god krigsfilm næsten samtidigt i The Thin Red Line eller ej.
Det ville den være uanset, at der kom en rigtig god krigsfilm næsten samtidigt i The Thin Red Line eller ej.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk