Snak

Mere indhold efter annoncen
Prøver du at afskrække mig, Armand0?
Det er heller ikke lige min yndlingsgenre, men den skal da have en chance.
Genesis 38:8-10
jeg så den faktisk da den var helt ny og jeg husker den som helt igennem vanvittig.

der var perioder hvor jeg sad og småkedede mig på baggrund af sproget og mangel på overordnet kvalitet, men den var så rablende tosset at man endte med at have grint mere end det.

ville ikke få set den igen, men heller ikke noget jeg ville decideret fraråde.

special fx og det der skal ligne, skal dog ikke være træk plasteret.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Underverden er en fremragende dansk film med internationalt snit over sig. Er virkelig overrasket over kvaliteten, og filmen er til tider på højde med Pusher-filmene (1 og 2 i hvert fald). Den kan stærkt anbefales!

I øvrigt er det rart at se en dansk film uden de samme skuespillere igen og igen.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Roland Møller og Salim er da overalt.
Salim har vel næsten ikke haft nogen hovedroller, det er begrænset i hvert fald. Roland Møllers rolle i filmen er begrænset. Det er i hvert rart at se en ny dansk film uden Nicolai Lie Kaas.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Daniel Day-Lewis går på skuespilspension, når han har indspillet sin nuværende film. Ærgerligt.
Støt dit lokale fodboldhold
Ja, en af mine personlige favoritter. Daniel Plainview i "There will Be Blood" har jeg altid været begejstret for, især selvfølgelig pga. hans præstation.
CAptain, ok, det er egentlig ret få danske film jeg får set.. mest dem af Tobias Lindholm og lignende, så måske derfor.
Det er dog ikke meget man har set til Day-Lewis de 10 år siden TWBB. Før det var der gået 5 år siden Gang of New York, og yderligere en årrække siden hans heydey i slut 80erne og de tidlige 90´ere.

Lincoln-filmen fik jeg aldrig kedet mig igennem.

Lidt skuespillernes Terrence Malick
Daniel Day-Lewis er sgu dejlig i Gangs og New York, There Will be blod og Lincoln.

Alle tre film nød jeg at se.

Dem må jeg få set igen på et tidspunkt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce