jeg så den faktisk da den var helt ny og jeg husker den som helt igennem vanvittig.
der var perioder hvor jeg sad og småkedede mig på baggrund af sproget og mangel på overordnet kvalitet, men den var så rablende tosset at man endte med at have grint mere end det.
ville ikke få set den igen, men heller ikke noget jeg ville decideret fraråde.
special fx og det der skal ligne, skal dog ikke være træk plasteret.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.