Mht. King snakken på forrige side, så så jeg for nylig Gerralds Game, en ny netflixproduceret film.
Jeg har hverken læst den eller andre af Kings bøger, men jeg kan forstå at bogen i sig selv ikke skulle være specielt nævneværdig.
Filmen er i mine øjne rigtig god, en psykologisk gyser der formår at holde en på kanten af sofaen hele vejen igennem, der er specielt en scene der virkelig er klam, ellers så formår den at holde gyserstemningen via det uvisse og ikke in your face chok osv. Der er vist en der der er kritiske til slutningen (de sidste 10 minutter), hvilket til dels er forståeligt, men læser man instruktørens forklaring på hvorfor han valgte at følge bogen, så giver den om ikke andet da menig.
Men den ligger på Netflix og jeg vil bestemt anbefale filmen.
Jeg har hverken læst den eller andre af Kings bøger, men jeg kan forstå at bogen i sig selv ikke skulle være specielt nævneværdig.
Filmen er i mine øjne rigtig god, en psykologisk gyser der formår at holde en på kanten af sofaen hele vejen igennem, der er specielt en scene der virkelig er klam, ellers så formår den at holde gyserstemningen via det uvisse og ikke in your face chok osv. Der er vist en der der er kritiske til slutningen (de sidste 10 minutter), hvilket til dels er forståeligt, men læser man instruktørens forklaring på hvorfor han valgte at følge bogen, så giver den om ikke andet da menig.
Men den ligger på Netflix og jeg vil bestemt anbefale filmen.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif