edit
Så 007 i dag. God aktion, ingen krummede tær. En ellers meget broget følgeton er blevet seværdig.
Det samme kan ikke siges Indiana Jones,imo. Nostalgi farver selvfølgelig bedømmelsen af de 3 første - 3eren og navnlig 2eren var sgu heller ikke særligt gode - men Crystal Skull må komme direkte fra Spielbergs Amistadskuffe. Jeg har før forsvaret hans tendens til at hive aliens ind som deus ex machina, men det må jo gøres med en vis finesse.
Harrison Ford virker senil og har gjort det i en del år, btw.
Så 007 i dag. God aktion, ingen krummede tær. En ellers meget broget følgeton er blevet seværdig.
Det samme kan ikke siges Indiana Jones,imo. Nostalgi farver selvfølgelig bedømmelsen af de 3 første - 3eren og navnlig 2eren var sgu heller ikke særligt gode - men Crystal Skull må komme direkte fra Spielbergs Amistadskuffe. Jeg har før forsvaret hans tendens til at hive aliens ind som deus ex machina, men det må jo gøres med en vis finesse.
Harrison Ford virker senil og har gjort det i en del år, btw.