Snak

Mere indhold efter annoncen
Amor, ja, det var måske ikke så pænt. Jeg antager, du tænker på Das Leben. At der er tale om aliens i Indy 4 står nærmest bøjet i neon i forteksterne.

Ja, det var Das Leben, desvaerre. Indy 4 blev foerst spoleret nu, da jeg ikke laeste hele dit indlaeg foer. :(
Jeg vidste ikke noget om aliens, for jeg har ikke haft saerlig stor interesse for filmen. Kendte kun titlen...

Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
he he, beklager.
"1001 film du skal se før du dør" er at finde i Netto til 99 kr. Perfekt til lokummet, eller bare inde ved siden af filmsamlingen.
--
Genså Broken Flowers igår.
Den er fin.
Og Bill Murray er cool.
Også i Lost In Translation.
Niddets arkivar
Jeg har lige set Mumitrolden og kometen. Fin film til de mindeste.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så skal jeg i øvrigt samle og klargøre Gensyn med Brideshead og derefter se filmen fra ende til anden.

Det bliver en laaaaanng eftermiddag.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Coming to America bliver vist på tv2 nu.

Barbershop scenen coming up!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
A few Dollars more er nu endelig blevet set og så endda to gange over to dage. Ganske udmærket film, omend den har samme problem som den noget senere A Fistful of Dynamite - Leone trækker dem begge i hvert fald 20 minutter for længe, selvom de begge ´kun´ varer lidt over 2 timer. Der er jeg mere til den mere plain western debut A Fistful of Dollars, som har den rette længde imo. Ingen af de nævnte slår dog Once upon A time in the West eller The good, the Bad, hvilke jeg dårligt kan måle med hinanden.
-
Rene Hjerter er netop rullet over skærmen på DR2, huskede godt den positive omtale den fik i sin tid, og det levede den op til. God film.

Mig og Che starter i øvrigt nu, den er også seværdig.
--
Jeg saa "In The Valley of Elah" i gaar og mage til intetsigende, uinteressant og generelt kedelig film bygget paa en sand historie, skal man sikkert lede godt efter.

Ups, jeg skulle nok have skrevet i "daarlige film", men jeg mener at den er blevet naevnt her. Kan dog ikke huske hvad tilbagemeldingen var.

Jeg er generelt i en lille "daarlig-film-stime" for i forgaars saa jeg "The Visitor" og den kan faa samme beskrivelse.

Til gengaeld skal jeg snart se "The Dark Knight" (har faaet den, saa det bliver efter ChL runderne sikkert), og den kan vel ikke skuffe helt.

Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce