Snak

Mere indhold efter annoncen
Flere af skuespillerne lader til heller ikke at have fanget det, fx Top Gun officeren Michael Ironside.


Ved heller ikke, hvor meget Casper van Dien har haft fattet :-)

Også lidt morsomt, at de fleste af skuespillerne fint kunne have passet ind i Hitlers ariske race. Men det er selvfølgelig ikke så usædvanligt i Hollywood.
Starship Troopers er B-film på den fede måde.

De tv-spots der er, er også så tykke at det er en fornøjelse.
Så lige Eastern Promises til tømmermændene idag, hvilket er en ganske fin og voldelig film.

Desuden er Viggo så sød med alle hans tudser ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Så har jeg fået set Holy Smoke - alt i alt en glimrende film. Flere kammerater havde anbefalet mig den utallige gange, havde dog aldrig fået sat mig ned og set den, men den overraskede mig bestemt positivt.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er dårlige film velkomne her ? lol.

Har lige set Babylon A.D med Vin Diesel, elendig historie! hele filmen var skod
The Punisher: War Zone: 5/10 The Pink Panther 2: 4/10 Hero Wanted: 3/10 Pride & Glory: 5/10 Yes Man: 6/10 Notorious: 6/10 Serenity: 3/10 City of Ember: 7/10 Rendition: 7/10 Rescue Dawn: 7/10
Hvilket du vel også regnede med, før du så den?
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
ja selvom jeg ikke bryder om de fleste Vin Diesel film så er han selv ikke irriterende, havde faktisk forventet en fed scif fi film. Filmens poster må nok være årets største ****teaser men selve filemn er noget bras. Umiddelbart har jeg netop læst at instruktøren selv har disset den, da Fox åbenbart har klippet hele 79 minutter af original filmen :D.
The Punisher: War Zone: 5/10 The Pink Panther 2: 4/10 Hero Wanted: 3/10 Pride & Glory: 5/10 Yes Man: 6/10 Notorious: 6/10 Serenity: 3/10 City of Ember: 7/10 Rendition: 7/10 Rescue Dawn: 7/10
Så kom der Golden Globe nomineringer,

http://www.goldenglobes.org/news/id/104

Så gerne at Leo fik den, men det er ren sympati, og ikke fordi jeg har set filmen.

Også godt at se Trainspottings Danny Boyle få en nominering.

Nu er det jo ofte mere SAG awards der viser vejen mod Oscar, men jeg kan godt lide Golden Globes måde at de det op i kategorier (Drama, comedy)
Jeg så Burn After Reading i går. Ganske vellykket, sort komedie i bedste Coen stil. Imo mere interessant end deres Oscar vinder, som jeg fandt lettere kedelig.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce