Jeg bryder mig virkelig ikke om trailers. Det kan måske virke lidt paradoksalt, eftersom jeg mægtigt godt kan lide at se Premiere og Troldspejlet, hvor man ikke kan undgå skidtet.. men får man nogensinde andet ud af en trailer, end følelsen af at have set FOR meget fra en film man alligevel skal se?
The Curious Case of Benjamin Button virker til at være god på trods af den måske ikke er en typisk Fincher film. Er normalt ikke så vild med romantiske film hvilket denne film ser ud til at bære præg af men hvem ved om den ikke kommer med et twist eller 2?
Har lige set W. Ikke en elendig film, men heller ikke film hvor man går "lamslået" hjem og tænker: Waauw, det havde jeg ikke lige set komme". Rigtig gode skuespilpræstationer, men C. Rice må virkelig føle sig uretfærdig behandlet. Hun bliver nærmest fremstillet som imbecil
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
@ hts!
Hvis Revolutionary Road bare en brøkdel af American Beauty så skal jeg ind og se den. Har lige læst at det er Sam Mendes der har instrueret den og American Beauty er vel også en romantisk film som også vel er lidt samfundskritisk som Revolutionary Road nok skal være. Tror jeg.