Ja, jeg skal da helt sikkert også se den.
Snak
ons 17. dec 2008
Har sgu ikke hørt om den, men Darren har ikke skuffet mig før, så det lover godt...
Et par timer efter jeg skrev, kom jeg i tanker om at jeg faktisk for laenge siden havde hoert om Rourke i forbindelse med en Wrestler rolle, saa jeg undskylder min (hvide) loegn...
C. Rice må virkelig føle sig uretfærdig behandlet. Hun bliver nærmest fremstillet som imbecil
Dvs. en trovaerdig fremstilling? :)
Et par timer efter jeg skrev, kom jeg i tanker om at jeg faktisk for laenge siden havde hoert om Rourke i forbindelse med en Wrestler rolle, saa jeg undskylder min (hvide) loegn...
C. Rice må virkelig føle sig uretfærdig behandlet. Hun bliver nærmest fremstillet som imbecil
Dvs. en trovaerdig fremstilling? :)
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Redigerettors 18. dec 2008
Så fik jeg langt om længe set Hellboy 2. Filmen er lige så fed som 1´eren.
Det er et fedt univers Del Toro har bygget op.
Det er et fedt univers Del Toro har bygget op.
Y. N. W. A. -
#JFT97
tors 18. dec 2008
Jeg synes 1´eren var bedre, uden at nogen af dem, desvaerre, er prangende. Historien og plottet fungerer bedre og mere sammenhaengende.
Det romantiske pjat i 2´eren er malplaceret og direkte kvalmende i scenen hvor Hellboy og fisken tuder til romantisk musik (selvom de har forsoegt at "bloede det op" med "humor").
Selma Blair var dog HOT.
Det romantiske pjat i 2´eren er malplaceret og direkte kvalmende i scenen hvor Hellboy og fisken tuder til romantisk musik (selvom de har forsoegt at "bloede det op" med "humor").
Selma Blair var dog HOT.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
tors 18. dec 2008
"Det er et fedt univers Del Toro har bygget op."
For lige at fluekneppe, så er filmenes univers trods alt bygget efter tegneserierne. Men Del Toro har sgu gjort et fantastisk stykke arbejde at visualisere konceptet.
For lige at fluekneppe, så er filmenes univers trods alt bygget efter tegneserierne. Men Del Toro har sgu gjort et fantastisk stykke arbejde at visualisere konceptet.
tors 18. dec 2008
Helt enig Curtis, det var sådan set også det jeg mente, men ikke lige fik formuleret korrekt.
De skide nisser!
De skide nisser!
Y. N. W. A. -
#JFT97
tors 18. dec 2008
Ondsindede rygter lyder at Eddie Murphey skal spille The Riddler i den fremstående Batman film, samt at Robin og Cat Woman skulle blive indlemmet i filmen, jeg håber og tror at det blot er rygter, da det ville være katastrofalt for det fantastiske univers Nolan har bygget op.
Ifølge IMDB er der dog intet der underbygger rygterne.
Ifølge IMDB er der dog intet der underbygger rygterne.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Redigerettors 18. dec 2008
Jeg har hørt rygter om, at Depp skulle spille The Riddler.
Håber virkelig ikke at Robin kommer med.
Håber virkelig ikke at Robin kommer med.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
tors 18. dec 2008
"Selma Blair var dog HOT."
Seriøst? Hvis du mener ud over at hun kan stå i flammer, så siger jeg bare hvaaaad?
Seriøst? Hvis du mener ud over at hun kan stå i flammer, så siger jeg bare hvaaaad?