Snak

Mere indhold efter annoncen
Paprika Steen
Niddets arkivar
Faktisk kunne det være interessant at recaste hele Batman-universet til at foregå på dansk i Albertslund.
Mads Mikkelsen som batman?
En postgang for sent
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
The late Karl Stegger havde været genial som Alfred
Mere indhold efter annoncen
Annonce
He he.

Peter Frödin som Robin.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Seriøst? Hvis du mener ud over at hun kan stå i flammer, så siger jeg bare hvaaaad?

Det var en blanding - mest med henblik på flammerne, men til dels synes jeg også hun var lækker/fræk. Det er første gang jeg synes det om hende. Kan være fordi der er en lille pyroman i mig, og jeg gerne vil lege med flammer og fjams på én gang!?!?
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Jeg har sat "A clockwork Orange" på.

Det er nu en herlig film. Se den.

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Ja er også langt mere på Catwoman end Robin, hun passer langt bedre ind i det dystre univers. Dog kan jeg på ingen måde se Jolie i den rolle, og jeg kan ikke lige se hvem der skulle tage rollen.

A Clockwork Orange er et mega gymnasie flashback, men helt klart en okay film.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Det skal vaere Alicia Keys...
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce