Seriøst? Hvis du mener ud over at hun kan stå i flammer, så siger jeg bare hvaaaad?
Det var en blanding - mest med henblik på flammerne, men til dels synes jeg også hun var lækker/fræk. Det er første gang jeg synes det om hende. Kan være fordi der er en lille pyroman i mig, og jeg gerne vil lege med flammer og fjams på én gang!?!?
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.