Det håber jeg ikke du mener.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
I like her. Men det var nu mest sagt fordi jeg lige hoerer hendes 007 sang. Den er fed.
Og hun har da lidt et katteagtigtansigt...
Jonze, det er en helt korrekt analyse.
Er der ikke en katterace med en stor badunkadunk?