Snak

Mere indhold efter annoncen
Genial trilogi. Italiensk (siciliansk) stil, når det er bedst!
Vist nærmere amerikansk stil.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Amerikansk stil siger du?

Mafia begrebets oprindelse stammer jo fra Italien, nærmere bestemt Sicilien.
Men filmens stil er jo amerikansk.
Men stadig særdeles stærkt inspireret af den italienske.

(Hele filmen bygger jo hovedsageligt på mafiatilværelsen, der som sagt er af italiensk oprindelse).

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, selvfølgelig er filmens plot og hvad den skildrer stærkt inspireret af det italienske, men det betyder vel ikke nødvendigvis, at måden hvorpå det skildres også er italiensk? Jeg skal blankt indrømme mit kendskab til italienske film begrænser sig til Sergio Leone, men for mig at se er der da ikke noget specielt ´italiensk´ over en film lavet af en amerikaner, med amerikanske skuespillere, udover plottet.
haha, Raw på zulu er sgu go eftermiddags underholdning.

HALF!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
RAW er noget af det mest grineren, jeg nogensinde har set. Og det bliver ved med at være det, selv efter at have set det 4-5 gange.

"I don´t see no ring on this finger"

eller

"Wait a minute god damn it! Yes! I fucked that bitch, I fucked her....I make loooove to you."
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
emporer - hvordan i hele hulen kan du sige, at Godfather filmene skildrer den italienske mafia?
Det er jo tydeligvis en skildring af den Amerikanske Mafia, La Cosa Nostra om man vil.

Se Corleone-serien, hvis du vil have en skildring af den sicilianske mafia og måske Gomorra, hvis du vil have af Gomorraen i Napoli
Alle bør ryge en joint og se "Fear & Loathing in Las Vegas"....
Annonce