"Haha, hvor er det dog smukt at observere når påtaget intellektualisme forhindrer nogen i at kunne nyde en topklasse over-the-top actionfilm som Die Hard.
Hvis man ikke er underholdt når en beskidt og forslået Bruce Willis i wifebeater redder Verden, så er alt håb ude for en. "
Hmm..gad vide om det i virkeligheden har noget med individuel smag at gøre ?
Hvis man ikke er underholdt når en beskidt og forslået Bruce Willis i wifebeater redder Verden, så er alt håb ude for en. "
Hmm..gad vide om det i virkeligheden har noget med individuel smag at gøre ?