Snak

Mere indhold efter annoncen
Kampscenen i et eller andet fængsel i en kælder, er en af de dårligst klippede scener jeg har set i en film.

Ja. Det gaelder dog ogsaa de andre kampscener. Jeg ved slet ikke hvor jeg skulle begynde, hvis jeg skulle begynde at kritisere ting. Hvad med det umulige i at en Toyota Corolla(?) kan foelge med en Bentley Continental GT?

Samlet set beviste filmen at ham instruktoeren (Niel Harris?) ikke kan lave film. Det foerste bevis var Dog Soldiers. Begge har egentlig en ok ide (selvom Doomsday historien er lavet foer), men bliver utroligt daarligt udfoert.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
DBR, eftersom Die Hard 4 suverænt er den ringeste af de 4 i serien, så kan den ikke være mere end max den 4. bedste ;)

Ja, okay de første 3 overgår den, men derefter overgår den en hel del andre actionfilm.
Y. N. W. A. - #JFT97
Die Hard filmene er klassikere indenfor actiongenren. Hvis man forventer andet end oneliners, masser af ild og teaterblod, går man galt allerede der.

Die Hard filmene påstår ikke at være andet end rendyrket action fra start til slut. Og man får, hvad man forventer til overflod.
Swordfishtrombone.

Jeg sad også bænket foran fjernsynet. Dog havde jeg ikke set filmen før, men den var helt bestemt fed!
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
"Jeg sad også bænket foran fjernsynet. Dog havde jeg ikke set filmen før, men den var helt bestemt fed! "

Heller ikke her. Jeg har åbenbart formuleret mig dårligt. Jeg mente blot, at den vil være værd at se igen.
-
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@romer

Jeg hader naturligvis også genren - det skal der ikke være nogen tvivl om. Die Hard er bare noget af det værste i den genre, og kommer aldrig til at forstå den kultstatus, som dette lort har fået.

Men lad nu det ligge.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
moderator
Bad Santa kl 22.50 på TV2. A must see...
Dette er en signatur.
Jeg ser Blinkende Lygter. Lang tid siden jeg sidst har set den, og den er pænt sjov.
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
Jeg har det med Bad Santa, som om der er nok "tyngde" til en halv times sketch, men sgu ikke til en film paa 1 time og 3 kvarter(?). Den koerer i en ring, og gentager det samme hele filmen, saa der er ikke rigtig en udvikling i historien foer til sidst. Derfor faar man som seer ikke rigtig interesse i Billys person - han render jo bare rundt og er ynkelig det meste af filmen. Det interessante eller sjove i det holder jo hurtigt op, eftersom det, som sagt er det samme. For mig i hvert fald. At han er klam og kold i roeven over for smaa boern, er maaske sjovt de foerste par gange, men saa stopper det ogsaa.
Samtidigt mangler den nogle punchlines, der kunne goere den rigtig sjov.
Naar alt det er sagt, saa er der stadig en dele fede scener.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Det er meget sjældent (desværre) at jeg slukker for en film. Det skete dog tidligere, 15-20 min. inde i Step Brothers. Jeg kunne se hvor det bare hen - og det var ikke godt!
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce