Snak

Mere indhold efter annoncen
Step Brothers er noget middelmådig imo!

Der er da nogle sjove scener, bl.a. hvor han sidder bagi bilen, mens hans mor kører, og de snakker om hendes nye mand;

"Brennan: What medical school did he go to?
Nancy: John Hopkins
Brennan: I used to smoke pot with Johnny Hopkins.
Nancy: You don´t even know anyone named Johnny Hopkins.
Brennan: It was Johnny Hopkins and Sloan Kettering and they were blazing that shit up every day."

Det er fandme for sjovt!!!

For dem, der ikke lige måtte vide det, er Sloan Kettering og John Hopkins to af de mest anerkendte universitetshospitaler i USA!
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Jeg har netop set forår, sommer, efterår, vinter og...forår, som fik stor ros af i hvert fald danske anmeldere. Filmen har bestemt flotte billeder, men udover formen forstår jeg ikke helt dens meget flotte modtagelse. Den er bestemt ikke dårlig men heller ikke særlig udfordrende eller dyb. Snarere, og garanteret bevidst, er den banal, pædagogisk fortalt og forudsigelig. I øvrigt har jeg svært ved at se, hvad instruktøren Kim II-Duk vil fortælle med filmen. Smuk på nogle områder men også lettere ligegyldig.
-
Forstod heller ikke den seksstjernede hype om årstidsfilmen - det er groft sagt sådan en film, som bare er så dyb, så dyb, fordi den er med koreanere...og en film kan altså ikke modtage topkarakter fordi den har fine billeder.
Beklager hvis filmen er blevet anbefalet før, men jeg kan sgu ikke overskue at skulle læse hele denne tråd igennem ;O)

Memento : http://www.imdb.com/title/tt0209144/

Helt klart verdensklasse underholdning.
Godt at høre, fernando, at jeg ikke er den eneste med forbehold overfor filmen!
-
Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://www.imdb.com/title/tt0382330/

Utrolig god film. Jeg havde en del forbehold over for den, inden jeg så den, da handlingen umiddelbart lød lidt fesen, men den tog mig med storm, må man sige.

"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Har lige set første Arn-film.

God underholdning! Flot film!
har lige set både U Turn og Things We Lost In The Fire. Begge mærkværdigt klippet, men bestemt seværdige
Monaco siden 97
Er netop hjemkommet fra biffen, hvor jeg så "The Day the Earth Stood Still". Den kan anbefales.
Y. N. W. A. - #JFT97
hvis nogen har set scoop eller back to the cold mountain .
geniale film begge film klart anbefales
Annonce