Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi kan da være enige om, at Woody Allen har lavet mange gode film - men også mange elendige. Mine personlige favoritter:

Annie Hall
Match Point
Everything you always wanted to know about sex - but were afraid to ask
Hannah and her sisters
Mighty Aphrodite
Manhattan


Og så ser den nye ud til også at have en chance for at komme på den liste - må snart få taget mig sammen til at se den.
nielsty cassandres dream ? har du set den ? den er da også meget god
Milk, Revolutionary Road, Slumdog millionaire og Frost/Nixon er programmet for nytårsdag. Nogen der har været på nogen af dem? Traitor eller Pineapple Express er med som backup, hvis de anbefales over de andre.

Kan Eagle Eye anbefales?

Var forresten inde at se YES Man i aftes. Ganske underholdende Jim C film.
den skal jeg ogaå se her snart .

er det en du varmt kan anbefale ? har hørt folk brokke sig og sige den lidt plat .
Selvfølgelig er den plat. Det skulle man gerne være forberedt på når man går ind.

Jim Carrey er god i den, og selvom det står skrevet i neon i gennem hele filmen, så er budskabet jo egentlig også ganske fint. På med ja-hatten.

Men i bund og grund er det bare en fin komedie.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Okay hehe :D

Vickey til barcelona (tror jeg den hed) , den ville jeg varmt anbefale , den er genial :d
Jeg har set Milk, Slumdog Millionaire og Eagle Eye - de to første er imo værd at se, ikke den sidste.

Specielt Slumdog Millionaire er en klasse film - den har en stærk og rørende histore.

Eagle Eye er alt for rodet, og ikke særlig velskrevet - dog skal det siges, at jeg har et stort antiparti mod Shia L - det kunne godt påvirke mig en smule.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Shia er en glimrende skuespiller , han har virkelig talent og udfører sit job udemærket .

Jeg ved ikke om nogen har set Zero ? han er helt i top i den film bla.
moderator
One night at McCool´s kører på TV2 lige nu. Ganske udmærket film.

Edit: For pokker da, jeg havde helt glemt hvor fræk Liv Tyler er i den film.
https://kortlink.dk/sudv
Eagle Eye er alt for rodet, og ikke særlig velskrevet

Ift. hvad jeg forventede, var den rigtig god. God spændingsfilm, fint skruet sammen.

@Geddar

Ja, Liv er sindssygt fræk i den film

Til gyserfans, kan jeg anbefale The Devil´s Rejects. Syg, men rigtig god.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce