"Men historien er jappet og pjattet."
He he - jeg havde nu heller ikke forventet en ikke-pjattet historie. Men er helt enig i, at historien er lidt jappet. Er kommet til at tænke på, om det skyldes den gode Heaths død - jeg kunne forestille mig, at filmfolkene måske sad inde med nogle klip af Heath/jokeren, som måske slet ikke var intenderet denne film, men måske en efterfølger. Jeg ved ikke, om der er nogen, der ved llidt mere om den sag. Synes ihvertfald at two-face-karakteren og jokerens indflydelse på denne er lidt utroværdigt, fordi det ikke får nok tid i filmen.
Iøvrigt irritererede det mig også lidt, at en bus, der lige har kørt gennem en mur til en bank, bare såden "blender in" med resten af trafikken efterfølgende.
Jeg synes nu, at filmen alt i alt var fin nok.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"