Jeg så gudfartrilogien for nylig. Den er fremragende. Især det at slutningen på treeren varer ca. 30 sekunder er stort. Det kunne snildt have varet en halv time i en tilfældig hollywoodfilm.
Men nu er jeg også helt pjattet med Al (og Robert). Og folk der dør.
I går så jeg righteous kill. Puha, hvor er den ringe. Det er kun Al der trækker den op i nærheden af bestået, og det er dødærgerligt at man kommer til at tænke på Heat, når man ser den. Det gør den kun endnu ringere.
Men nu er jeg også helt pjattet med Al (og Robert). Og folk der dør.
I går så jeg righteous kill. Puha, hvor er den ringe. Det er kun Al der trækker den op i nærheden af bestået, og det er dødærgerligt at man kommer til at tænke på Heat, når man ser den. Det gør den kun endnu ringere.
fck-medløber.