Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg så gudfartrilogien for nylig. Den er fremragende. Især det at slutningen på treeren varer ca. 30 sekunder er stort. Det kunne snildt have varet en halv time i en tilfældig hollywoodfilm.

Men nu er jeg også helt pjattet med Al (og Robert). Og folk der dør.

I går så jeg righteous kill. Puha, hvor er den ringe. Det er kun Al der trækker den op i nærheden af bestået, og det er dødærgerligt at man kommer til at tænke på Heat, når man ser den. Det gør den kun endnu ringere.
fck-medløber.
Jeg så også Inside Man igår på TV3 men jeg synes der var alt for mange reklamer men ellers var det en rigtig god film.
Inside Man er fed. Jeg er generelt begejstret for Clive Owen. Og Spike Lee.
Den er dog fedest foerste gang man ser den, fordi man ikke kender sluningen.

BTW, er der virkelig ingen, der kan svare mig omkring X-FILES?
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Jeg kan anbefale Cocain Cowboys - en dokumentar om 70´ernes & 80´ernes Miami, hvordan kokainen kom til staterne og hvilke konsekvenser det har haft. Bl.a. er byens skyline finansieret indirekte af narkopenge, en super fed og interesant dokumentar. De personer som medvirke fortæller det hele.

En anden film er September Tapes, som handler om en journalist som tager til afghanistan for at finde Osama Bin Laden, den er filmet så intenst at det ogsp ligner en dokumentar film, meget spændend og virkelig..
Man United...
Ikke så lang tid siden jeg så Tropic Thunder, den er en seriøs griner film. specielt Robert Downey Jrs rolle er fantastisk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Amor

Nu er det meget længe siden jeg har set den originale Hulk og må indrømme jeg ikke husker ret meget af den, tror jeg så den da den lige netop udkom som leje-dvd men umiddelbart kan jeg ikke huske ret meget af den historiemæssigt udover at han render rundt og hopper ude i en slags ørken afbrudt af sekvenser med ham militærmandens forsøg på at stoppe ham, faktisk lidt ala det nye. Er det her far/søn forholdet du tænker på opstår? Synes den var gevaldigt skuffende det eneste positive jeg kan huske var den er at hans ansigt ikke er så grimt som i den nye version, den var generelt bare action præget lidt ala forskellen på Woo´s version a M:I 2 i forhold til den originale

Igår så jeg en ret god thriller ala Hitchcock som hed "Transsiberian" vil varmt anbefale denne film som handler om et voyageur par som rejser rundt i tog i Rusland og kommer ud for en kriminel gerning som omhandler bl.a om Transport af Narko af udenlandske kriminelle. Woody Harrelson er med sammen med bl.a en Ben Kingsley som spiller en Russer, gode Kingsley har efterhånden spillet satlige nationaliteter på film :)

I øvrigt en meget overset perle med netop Kingsley er den enegelske "Sexy Beast", en af hans bedste roller overhovedet hvor han spiller helt fantastisk og filmen er spækket med humor
The Punisher: War Zone: 5/10 The Pink Panther 2: 4/10 Hero Wanted: 3/10 Pride & Glory: 5/10 Yes Man: 6/10 Notorious: 6/10 Serenity: 3/10 City of Ember: 7/10 Rendition: 7/10 Rescue Dawn: 7/10
Hvad siger i egentlig til den nye Tarantino film som er på vej "Inglorious bastards"? Der har længe verseret en version af det komplette script på nettet i øvrigt den handler omkring WW2.

Filmens cast virker som noget af det mest random jeg har set længe i øvrigt : Brad Pitt, Mike Myers(!), Eli Roth(!) som bl.a har lavet "Hostel", Til Schweiger den tyske darling fra en masse elendige amerikanske film og en masse ukendte spader bl.a er der en der hedder Omar Doom :D. Ville faktisk gerne se en Ben Kingsley i en Tarantino film ala den rolle som han netop har i "Sexy Beast". Med den cast mangler der kun en Uwe Boll!
The Punisher: War Zone: 5/10 The Pink Panther 2: 4/10 Hero Wanted: 3/10 Pride & Glory: 5/10 Yes Man: 6/10 Notorious: 6/10 Serenity: 3/10 City of Ember: 7/10 Rendition: 7/10 Rescue Dawn: 7/10
John Woo og Hulk....?


****X-Files: I want to Believe SPOILERS****


Amor, han lider ligesom præsten af kræft. De kan ikke tillade sig at være kræsne med om det er kvinde- eller mandekroppe de sætter hovedet på (bare det har den rigtige blodtype), da det alligevel kun holder 2-3 uger før der skal en ny krop til.
John Woo og Hulk....?

HAHA hold kaeft en hjernebloedning af os to. Jeg taenkte slet ikke over det, "kopierede" bare Hamit.
Det er selvfoelgelig Ang Lee, der har instrueret. Hvis det var det andet, kan jeg godt forstaa Hamit var skuffet. Gad vide om han saa en tredje version?

han lider ligesom præsten af kræft.

Tak. Det var i hvert fald ikke forklaret i filmen. Jeg undrede mig bare over hvorfor han var saa deform.

@Hamit

Saa maa du se filmen igen. Det kan vaere, du skifter mening. Ham faren, du beskriver, er faren til pigen (dejlige Jennifer Connelly), og han er militaergeneral. HULKS far spilles fremragende af Nick Nolte, som har en fantastisk monolog mod slutningen af filmen. Plus en fed kampscene mellem skyerne, der ligner en sekvens af malerier, der bliver vist en efter en. Det er flot lavet, som saa mange andre af filmens billeder.

Det mest synlige tema i filmen (eller HULK generelt) er trods alt anger management og henvender sig til teenagere, men det er jo ogsaa en tegneserie.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Det skal lige siges at den nye HULK er en skandale imo. Meningsloes action, men ok underholdning i dele af filmen. Men de temaer, der er i Hulk, kommer slet ikke til overfladen. Ud over det, gentager den jo historien fra den foerste film mht. generalen og datteren. WTF?

HULK quotes:

"And what have I done to my son, Miss Ross? Nothing. I tried to improve on the limits in myself. Myself, not him. Can you understand? To improve on nature, MY nature, knowledge of one´s self. It´s the only path to the truth that gives men the power to go beyond God´s boundaries"

"Even now I can feel it, buried somewhere deep inside, watching me, waiting... But you know what scares me the most? When I can´t fight it anymore, when it takes over, when I totally lose control... I like it. "

Jeg gensaa 300 i gaar, og den var ikke blevet bedre af at komme paa BLU-RAY. Bevares, filmen har nogle fede actionsekvenser, men resten er lige til skraldespanden. En af de faa fede linier i manuskriptet er kongens samtale med den persiske kongegud, bl.a. "We have been sharing our culture with you the whole morning!"

Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce