++++++++IRREVERSIBLE SPOILER+++++++++++
@Pibe
Saa vidt jeg husker er der da ingen, der ligefrem hepper paa ham? De staar chokerede og kigger paa...Det vaerste er, at det er den forkerte mand, han slaar ihjel.
Jeg staar desuden helt inde for selvtaegt i den situation.
@nielsty
Ja, det er rigtigt, hvad du siger. Men den slutter da paent og idyllisk, i land of happiness, altsaa med positive billeder - det var det, jeg mente. Selvfoelgelig er det saa grumt, fordi det bare viser hvad de har mistet og ikke faar igen.
Forresten er det en fed effekt, de har lavet med den blinkende hvide skaerm til sidst.
Man ser ogsaa meget imponerende kameraarbejde og klipning i starten, hvor kameraet snurrer rundt op over ambulancen, og i en bevaegelse ryger igennem taget af ambulancen, og ud igen i en og samme cirkulaer bevaegelse. Rigtig fedt lavet.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.