Det passer nu ikke, Swordfish. Den går også i Gloria. Endda fire gange om dagen.
Jeg så den igår og den var ganske god. Som Premiere også nævner, er der jo tale om en underlig genrebastard, hvilket gjorde den lidt surrealistisk.
Men god var den bestemt. Scenen i svømmehallen var fandme fed (siger jeg uden at afsløre for meget).
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."