Redigeretfre 16. jan 2009
Hun er dog klart at foretrække i den amerikanske version.
Jeg har ellers godt nok fået set et par film de sidste par dage.
1. Max Payne, nu har jeg ikke spillet spillet, så kan ikke bedømme den derudfra, men jeg synes egentlig filmen er gaske udmærket, ikke meget mere end en drengerøvs film, men jeg fandt mig ganske underholdt
2. RockNrolla, Guy Richie er tilbage ved det som jeg godt kan lide ham for, altså en film ala lock stock and two smokin barrels, RockNrolla bringer ikke noget nyt til genre, men det finder jeg heller ikke nødvendigt, alt i alt en rigtig god film
3. Lakeview Terrace, En film der handler om et ungt par, hvid mand og sort pige, der flytter ind i et nyt kvarter, hvor de som nabo får Samuel L Jackson, politimand og nabolagets vellidte "vagt hund", han går i den grad ikke ind for race blanding og begynder at terrorisere paret, filmen formår at holde sig på et troværdigt plan, og ender ud som en ok thriller.
4. Saw V, Saw universet er i den grad blevet gennemtærsket, og kan ikke rigtig andet end at skuffe, og så alligevel 5´eren er slet ikke den værste i serien, og hvis det ikke var fordi man efterhånden har set så meget til jigsaw, så gør den det godt nok som horror film, hvis bare de havde lavet 1´erén og så 5´eren, så havde det slet ikke været så skidt endda.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif