filmen Felon kan helt klart anbefales.
Snak
lør 17. jan 2009
BENJAMIN BOTTON , mest ventede film (for mit vedkommende) . den ser så genial ud , og gode skuespiller med i den .
glæder mig til at se den
glæder mig til at se den
Pepe er til grin !
Det samme er hans klub .
lør 17. jan 2009
BENJAMIN BOTTON , mest ventede film (for mit vedkommende) . den ser så genial ud , og gode skuespiller med i den .
glæder mig til at se den
glæder mig til at se den
Pepe er til grin !
Det samme er hans klub .
lør 17. jan 2009
Fik lokket kæresten med ind og se "Zack and Miri make a porno".
Det ikke Kevin Smith når han er bedst, men hold da op hvor en den sjov den film! Er man til Kevin Smiths små luskede dialoger bliver man muligvis en smule skuffet, denne gang er dialogerne ikke så vittige, til gengæld er de vulgære og platte- på den fantastisk sjove måde.
Fantastisk vulgær humor, og desuden en lille sød historie...bvadr egentlig.
Klart et must see for Kevin smith fans!
Det ikke Kevin Smith når han er bedst, men hold da op hvor en den sjov den film! Er man til Kevin Smiths små luskede dialoger bliver man muligvis en smule skuffet, denne gang er dialogerne ikke så vittige, til gengæld er de vulgære og platte- på den fantastisk sjove måde.
Fantastisk vulgær humor, og desuden en lille sød historie...bvadr egentlig.
Klart et must see for Kevin smith fans!
When dialogue fails, its time for violence.
man 19. jan 2009
Jeg saa Alexander Ajas "Mirrors" i weekenden, og kan sagtens anbefale den som en god, stemningsfyldt gyser. Stemning er forcen i den film. Desvaerre daler den i loebet af filmen, hvor det modsatte faktisk kunne oenskes. Det kan dog ogsaa vaere at jeg var traet, men den foerste time af filmen er bestemt mere faengslende end den sidste.
Filmen er rigtig flot filmet, og scenografien er i top. Det skal ses. Desvaerre er der et par gange rigtig daarlig klippearbejde.
Mr. "Jack Bauer" spiller ok, men hans karakter traeffer et par gange nogle helt usandsynlige valg, hvilket oedelaegger en del for mig.
Ud over den, saa jeg "Vicky Christina Barcelona", som var en ganske ringe film. Banal "kaerlighedshistorie" og det eneste, der goer, at jeg kunne taale at se den, er de laekre skuespillerinder, der er med i den. Forestil jer at hovedpersonerne var to fede husmoedre paa 40 aar, og sig mig saa om i kunne se filmen, blot for historiens skyld.
Selvom vise nok vil paastaa andet, saa viser filmen bare hvor nemme kvinder er at manipulere til at gaa i seng med en, og hvor besvaerlige de er at leve med bagefter. :) Isaer naar man vil styre tre!
Filmen er rigtig flot filmet, og scenografien er i top. Det skal ses. Desvaerre er der et par gange rigtig daarlig klippearbejde.
Mr. "Jack Bauer" spiller ok, men hans karakter traeffer et par gange nogle helt usandsynlige valg, hvilket oedelaegger en del for mig.
Ud over den, saa jeg "Vicky Christina Barcelona", som var en ganske ringe film. Banal "kaerlighedshistorie" og det eneste, der goer, at jeg kunne taale at se den, er de laekre skuespillerinder, der er med i den. Forestil jer at hovedpersonerne var to fede husmoedre paa 40 aar, og sig mig saa om i kunne se filmen, blot for historiens skyld.
Selvom vise nok vil paastaa andet, saa viser filmen bare hvor nemme kvinder er at manipulere til at gaa i seng med en, og hvor besvaerlige de er at leve med bagefter. :) Isaer naar man vil styre tre!
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
tors 22. jan 2009
http://en.wikipedia.org/wiki/81st_Academy_Awards_n...
Slumdog Millionaire er nomineret til Oscar for bedste film. Mickey Rourke for mandlige hovedrolle, Heath Ledger for birolle.
Slumdog Millionaire er nomineret til Oscar for bedste film. Mickey Rourke for mandlige hovedrolle, Heath Ledger for birolle.
tors 22. jan 2009
Den her skal klart ses: http://www.blackdynamite.com/redband_trailer
1961: Spurs-Gornik; a group of Spurs fans dressed up as angels and began singing Glory Glory Hallalujah. less than an hour later the words had already morphed from "Glory Glory Hallelujah" to "Glory Glory Tottenham Hotspur"
tors 22. jan 2009
Hehe, BATMAN ikke nomineret. Jeg er ikke engang en inkarneret fan, men hvis man ikke kan anerkende et mesterværk når man ser et, så er man bare en hater.
Kan en animeret film ikke nomineres som bedste film?
WALL-E er en sikker top5.
Kan en animeret film ikke nomineres som bedste film?
WALL-E er en sikker top5.