Jeg vil ikke gå så vidt som til at kalde den fantastisk, men jeg synes at den er vældig god. Meget aparte forløb, men lavet med lidt humor, så man må trække på smilebåndet fra tid til anden. Kan klart anbefales.
Hvis man er til Drama/Thriller, kan Changeling også klart anbefales. Angelina Jolie i en lidt anderledes rolle. Skræmmende at den skulle være autentisk.
Efter at have hørt en masse godt om den, fik jeg endelig set Lost In Translation. Den levede på alle måder op til forventningerne. Måden de i filmen centrale emner blev behandlet på var sublim. Og så kan jeg ikke længere beslutte mig for om det skal være Penelope Cruz (efter Vanilla Sky) eller Scarlett, der skal føde mine børn.
Helt sikkert. Tilpas underspillet på en måde, så man virkelig kan sætte sig ind i hvordan han opfatter hele det japanske cirkus omkring sig, og hvordan han i bund og grund er træt af den tilværelse han kom fra.
Han er også en af de bedre komikere, hvis du spørger mig. Jeg satser på at se The Man Who Knew Too Little her en af dagene. Jeg så den engang for MANGE år siden, og jeg kan huske jeg var færdig af grin, så jeg satser på et glædeligt gensyn.
Jeg har lige fået set Felon. Udmærket fængselsfilm, men så heller ikke mere. Historien har man hørt før og man kommer ikke ud i de menneskelige afkroge, som filmen ellers lægger op til.