Snak

Mere indhold efter annoncen
Synes den er meget hyggelig - ikke fantastisk, men en udemærkede film.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Ja synes Tom Hanks er rimelig god i rollen som russer(?)
- Bliver dog lidt for romantisk til min smag..
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
moderator
Det var ok underholdning synes jeg...

Dette er en signatur.
Den var ok, men ikke noget prangende. Fint nem at følge med i sammen med lidt poker på computeren ved siden af.
When you drank the world was still out there, but for the moment it didn’t have you by the throat.
moderator
præcis..
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nogle der har set "Win a Date With Tad Hamilton"? Nu har jeg brugt 20 min på den, ved ikke om jeg gider at se den færdig.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Ipswich90 ...

Som tidligere skrevet:

"Så "The Curious Case of Benjamin Button" i forgårs!

Hold da kæft; sådan en gang bævl skal man lede længe efter! Ingen drama, ingen action, næsten ingen følelser, ingen kemi mellem skuespillerne! Til gengæld var den 2.48 timer lang!!

Chippen giver 1 stjerne for gode popcorn!"
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Jeg har faktisk været inde og se den idag - og er helt enig Chippen.

Fuck den er laaaang og desværre er den også kedelig. Hvordan den er nomineret til et hav af priser, kan man da på ingen måde fatte?
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan den kan få 8.4 på IMDB!
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Nej det er helt væk. Er jeg den eneste der tænkte Forrest Gump under filmen?
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Annonce